Tragedy or farce? Latvia bans RT after mistaking head of network

7 048
8.5%
Published on 30 Jun 2020, 21:30
Latvia made a dramatic move to ban seven RT channels from its airways. The National Electronic Mass Media Council of Latvia claimed Dmitry Kiselev, who was being sanction by the EU, to be the head of RT. But now the NEPLP has realized their mistake, as RT is actually headed by Margarita Simonyan. Former UK MP George Galloway weighs in.

#QuestionMore #RTAmerica #InQuestion

Get exclusive content and watch full episodes now by downloading the Portable.TV app: download.rtamerica.tv

Like us on Facebook facebook.com/RTAmerica
Follow us on Twitter twitter.com/RT_America
newstechmusickids